onsdag 4 maj 2011

om himlen finns är jag förlorad

hallå! det vart en liten bloggpause, men nu är jag tillbaka!
imorse när jag vaknade upp var det blå himmel och sol, hur underbart som helst! dock bara 3 grader..
gick till skolan och började dagen med lite musik, vi har börjat kolla på filmen Walk the line som handlar om Johnny Cash! det lilla jag såg av den tyckte jag den var bra, rikigt rörande i början. god lunch och roliga lektioner, så det har varit en rikigt bra onsdag hittills. om en och en halv timme har jag träning, från klockan 18 till 22. blir ganska långt, men det är bara roligt. första timmen målvaktsträning, andra timmen ledare för öppen målvaktsträning, tredje timmen fys, fjärde timmen lagsträning.
hade inte så mycket att säga mer i det här inlägget.
go & tam puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!