söndag 8 maj 2011

i fly like paperplains

godmorgon! idag är det söndag och den här helgen har gått fortare än någonsin.
igår krattade jag på campus med laget för att dra in lite pengar till lagkassan, det var rikigt drygt till en början, kändes som att de aaaldrig skulle ta slut. sen efter lunch gick det bättre, för alla er som ville veta det? haha.
sen åkte jag hem och grillade med pappsen. efter det kom min fina vän lotta och sov här, vi träffade lite trevligt folk och hade trevligt. idag skulle hon upp och jobba, så upp klockan nio! inte så roligt på en söndag..
idag har mitt lag match mot brunflo, seriepremiär. jag ska inte stå idag, men ska självklart kolla!
imorn är det skola, vad drygt de kändes alltså.. men det känns samtidigt skönt för att få det överstökat någon gång, så vi kan få sommarlov snart..
hade också en fundering på att skaffa blogg.se istället.. behöver bara någon som kan fixa koderna så det blir en fin design.
ha en fin söndag, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!