torsdag 5 maj 2011

am i bright enough to shine in your spaces

hejjhallå!
kom just in från sista lektionen som var idrott! och idag skulle vi ta kort på vissa saker som stog på ett papper som var värd en viss poäng, tillexempel att ta kort på en tussilago var värd 5 poäng. och jag tänkte visa mina och nils 75 poäng.. men inte för att visa hur duktig vi var, utan visa hur faktiskt bondigt vi bor.. har aldrig erkännt det men nu när jag kollar på korten så kan jag inte säga något annat.. satan i gatan.
ikväll ska jag träna den bästa träningen i veckan, utomhusträning, hur underbart som helst!

( klicka på bilden för bättre kvalité )






här får ni även en kik på hur min helg ska spenderas, eller ja, planernat hittills







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!