torsdag 5 maj 2011

jag behöver hela dig så jag ger dig hela mig

kom just för ett litet tag sen hem, från en skön uteträning. det gick väl sådärr, hargått bättre. men sånna träningar behövs också!
helt sjukt vad den här veckan har gått fort, nu är det torsdagkväll, och imorn är det fredag!? jätteskönt verkligen, vi kommer närmare och närmare sommarlovet. & närmare och närmare sommaren.
rikigt bra! imorn har jag somsagt träning med mitt JH lag, det ska bli roligt. gäller att gå fullt ut nu, bland dom sista träningarna nu innan uttagningen till junsele. det gör mig lite nervös. jag gör alltid sämre ifrån mig på JH träningarna än på mina vanliga för jag vill verkligen visa att jag kan. men men, bara att ligga i.
nu ska jag sätta på min svenska spellista och dra över täcket och sova ner mig i några timmar,
hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!