onsdag 10 november 2010

kallt kallare kallast

vi kör en liten dagens outfit
skjorta, monki
linne, bikbok
jeans, cubus
började skoldagen med lite slöjd, de var väldigt roligt för jag hade beställt tyg till en skjorta jag ska göra och de hade kommit idag, så jag har börjat med den idag :) efter skolan så gick jag direkt till mormor och fick mat där, frågade även massa frågor om hennes liv till ett projekt i svenskan.. ett roligt arbete tycker jag, man får lära sig mycket hur om de var förrut, och de är verkligen fashinerande.. och då tänker jag lite såhär, mormor hade ju ingen mobil när hon var liten eller data och så.. tänk när jag blir mormor, undra hur mycket nya saker de har kommit då som jag kan säga, ja de där fanns inte på min tid, då höll vi baara på med datorer och mobiler.. hmm.. runt sex tog jag en buss till stan, kollade in i någon affär och  fick med mig den här skjortan från gina tricot hem.. 
snart ska jag och moa gå och fika, mumsigt. hare fint, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!