måndag 1 november 2010

igår söndag, idag måndag

IGÅR

outfit:
kavajj, hm
linne, bikbok
leggings, gina tricot
armband, snö

ja igår dårå så gjorde jag mig i ordning till halv tio och då skjutsade mamma in mig till ås för att jag och mia ska vara kyrkvärdar.. trevligt, eller ja de va DRYGT. skulle även läsa en text som fick mitt hjärta att nästa gå ur led, vi kyrkvärdar på ett dop.. och jag skulle läsa : idag är temat frälsningen. temat kommer handla om hur gud befriade oss från ondska och död. haha jag blir alltid så sjukt nervös när jag ska läsa i kyrkan, vet inte varför. sen efter vi varit i kyrkan gick vi hem till mia, och kollade på den nyaste beck på kvällen, levande begravd, mycket bra film! sov sedan över där.

IDAG

vaknade upp hos mia, vi&matte har kollat på en beck film och en wallander, mycket bra filmer vill jag säga. och ett stort tack till matte som åkte och köpte godis också, mums. runt halv fem gick jag hem och gjorde lite sallad och tände ljus och gjorde fint till middagen, firade pappa idag eftersom han fyllde år igår, GRATTIS PAPPA! nu vet jag inte rikigt vad jag ska göra, lizette och adam är här så jga ska väl vara social med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!