torsdag 11 november 2010

fullt upp

har haft fullt upp hela dagen lång.. på skolan hade jag engelska förhöör och matte prov bla. sen hade vi idrott som sista lektin, men de va rikigt kul, dans! de är sjukt kul. sen gick jag till pappa och hämtade träningsväskan och sen till mormor och interjuade henne för ett svenska projekt.. skrev 8 a4 med BARA svar, sen måste jag ju sammanfatta och göra en berättelse av de där också, tycker de ska bli kul! sen åt jag och sen gick jag på träning, uuuunderbart att den har dragit igång igen, gick väl inge vidare men de va kul iaf. sen åkte jag hem och klockan vart över nio innan jag var hemma, duschade fikade gjorde klart träningsdagboken som ska vara klar imorn och så, nu sitter jag här och ska gå och lägga mig och prata med min johannes. imorn åker jag inn efter skolan ock käkar KEBAB med moa, fyfan vad gott.. längesen nu alltså. sen sticker jag på en såkallad "spetsträning" för målvakter, jiiha. sen blir de lungt för min del antar jag.. juste, har ju fått 15 paket med stearinljus jag ska sälja, röda och vita, någon som är intresserad? haha.  puss godnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattt
jag och min muppsyster moa förra året, i love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!