fredag 26 november 2010

FRIDAY NIGHT

ja hörni, nu är det fredag igen. och det är så obeskrivligt skönt juat den här veckan, det har vart så myyyycket plugg så ni anar inte, har verkligen lagt ner all min tid på de.. men men. när jag kom hem idag satte jag mig vid datan och fixade lite med min ipod, vilken underbar uppfinning! den har vart till stor hjälp att pigga upp mig den här veckan. efter maten tog jag en skön promenad med min fina hund cevin, och bytte då om till den tröjjan ni ser jag har på mig nu, mysigt med sånna tröjjor tycker jag.. sen kom lizette och adam , och för en gångs skull så kollade jaag på idol, jag älskar idol men vet inte varför jag aldrig kollar på det längre. nu ska jag städa garderoben.. pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!