lördag 28 augusti 2010

godmorgon

vaknade yttligare en timme tidigare än igår, kvart i tio var klockan när jag kollade.
igår så höll jag ju på med min sommarlovsfilm, allt var klart och den hade sparats runt 50% och då, stängs datan av utan anleding. så INGENTING sparades, det är en typisk moa grej. så blir det alltid för henne, och jag skrattar alltid lika mycket åt det. men när man själv råkar ut för det var det inte lika kul.. men jag började om och gjorde en ny och sparade varje minut, men då är det något lagg med blogspot.com så det går inte att ladda upp film. aja, ska göra ett nytt försök . nu ska jag göra mig i ordning för en fika på stan med lizette, min kära syster. är inte helt återstäld efter förkylningen men det är absolut bättre.
hörs senare, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!