fredag 27 augusti 2010

godmorgon

somsagt, godmorgon :)
idag känner jag mig lite bättre efter gårdagens världsförkylning.. vaknade kvart i elva, vilket för min del var ganska tidigt när jag väl har ledigt.. men det var rikigt skönt att sova tills man vaknade. är lite småsur för jag inte var med på tränignen igår, känner fotbollssuget nu och det är verkligen skönt! mina tränigar blir bara roligare och roligare i damlaget. jag bytte dit för ett tag sen för mitt lag splitrades av olika anledningar..
skulle egentligen träffa michaela idag, men jag vet inte om jag är tillräckligt frisk för det. men jag saknar henne verkligen MYCKET! nu ligger jag och lyssnar på teddybears - little stereo och funderar om jag ska gå upp och äta någon frukost..
hörs sen, hej

yran 2010, det var fan oslagbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!