torsdag 14 april 2011

jag ryser när jag hör ditt namn, de bara är så

jamen hallå hallå!

uppdaterar inte så mycket nu för tiden, men så är det.. de kommer lite nu och då :)

idag har de vart så otroligt skönt väder ute. jag älskar verkligen det här vårvädret, sommaren är påväg!

idag hade vi någon frilufsdag, så vi åkte och bowlade och sen grillade i vädret. hur underbart som helst. efter det gick jag och mia och träffade michaela och thea och umgicks lite. vilka fina vänner jag har!

sen har jag gjort något i veckan som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra. jag har gått och köpt mig en långklänning, om jag kommer använda den det vet man aldrig. men det har jag faktiskt gjort, för den var fin. tyckte förut att dom var förjävliga, men dom har ändrats i mina ögon! helsvart är den.

ha en finfin dag, så hör jag av mig nån gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!